Bezoek uit Nederland! - Reisverslag uit Avon, Verenigde Staten van Niek Halteren - WaarBenJij.nu Bezoek uit Nederland! - Reisverslag uit Avon, Verenigde Staten van Niek Halteren - WaarBenJij.nu

Bezoek uit Nederland!

Door: Niek van Halteren

Blijf op de hoogte en volg Niek

08 Maart 2008 | Verenigde Staten, Avon

Weer even een update vanuit the States;

Tussen al het harde werken door had ik gelukkig tijd om nog wat bezoek te ontvangen uit NL. Marjet kwam mij opzoeken voor 2 weken en mijn vader voor 1 week. Ik had me er erg op verheugd en had bijna 2 weken vrij kunnen krijgen, dus de voorbereidingen waren getroffen.

Voor Marjet was het de eerste keer skien in een echt skigebied, maar die was na de eerste dag al niet meer te stoppen. Ze heeft goed leren skien, maar we hadden ook wel de perfecte omstandigheden; veel sneeuw en veel zon! We zijn nog een dag wezen sneeuwscooteren en een dag naar Aspen geweest, dit was een geweldige trip! Al met al waren het 2 superleuke weken en kijk ik uit naar de volgende keer dat ze komen.

Op mijn werk gaat het nog steeds erg goed. Ik ben onlangs betempeld als "plus one employee", wat inhoudt dat ik extra goede service en inzet heb geleverd. Elk jaar worden er 60 werknemers geselecteerd voor dit, van de totaal 5500 werknemer! Ik ben blij dat mijn managers tevreden zijn en natuurlijk ook met de bonus (typisch Amerikaans).

Over een maand verhuis ik naar Sales and Marketing, waar ik de rest van mijn stage zal doen. Ik kijk er naar uit, want het is totaal wat anders en dus weer veel andere dingen om te leren. Waar ik ook van zou kunnen leren is mijn opdracht voor school, maar daar zit nog niet echt voortgang in, maar ik heb nog veel tijd en ga me proberen deze maand er flink mee bezig te houden! Het is gewoon erg lastig om met dit geweldige weer en een paar nieuwe ski's + schoenen je er toe te zetten om thuis te blijven en achter je laptop te gaan zitten werken.

Ik hoop dat jullie een beetje een beeld kunnen schetsen van mijn drukke en zware leven hier! Nog bedankt voor al jullie reacties, altijd erg leuk om te lezen.

Groetjes Niek

  • 08 Maart 2008 - 08:47

    Roel Kersbergen:

    Hey gast,

    Mooi dat het bezoek van Marjet en je paps goed is bevallen en dat jullie veel lol hebben gehad!
    Bedankt trouwens voor je mailtje, ik ben bijna ready voor mijn take off! super veel zin in, ben benieuwd,

    we skypen

    kers

  • 08 Maart 2008 - 08:54

    Mirjam:

    Dag plus one neefje!
    Ik mis de foto's van het bezoek uit Nederland!
    Veel plezier nog en sterkte als je tussendoor nog moet werken!
    Liefs Mirjam

  • 08 Maart 2008 - 08:55

    Mirjam:

    Het is nog vroeg, leuke foto's!

  • 08 Maart 2008 - 09:33

    Laura En Nathalie:

    Hey Niek!
    Wat fijn om te lezen dat jullie het zo leuk hebben gehad met elkaar, wij hebben natuurlijk ook al het een en ander van Jetje zelf gehoord :)! Veel succes verder en lekker genieten daar van de sneeuw en zon!
    Veel liefs vanuit Beijing, Lau en Nath!

  • 08 Maart 2008 - 09:59

    Marion:

    Ha plus one employee, voor mij ben je een plus ontelbaar kind....Je krijgt er alleen geen bonus voor.
    Was leuk om net met je te kletsen.Fijn dat we elkaar zo vaak spreken, op de meest bijzondere tijdstippen.
    Ik verheug me erop dat we elkaar eind april zien in Florida, want ik mis je wel!!!
    Liefs, mama

  • 08 Maart 2008 - 10:38

    Papa:

    Leuke foto's. Zeker een goede fotograaf langs laten komen.
    Het was zeker geweldig om daar te zijn en te skien. De omstandigheden waren ook ideaal. De ligbedden waren tijdens lunchtijd ook ideaal. Je valt er bijna van in slaap. Nog een goede tijd Niek en we zien elkaar in Florida.
    Liefs papa

  • 08 Maart 2008 - 11:33

    Paulien:

    eej niek, je vermaakt je daar nog steeds lees ik. Leuk, geniet er nog van en succes op je nieuwe afdeling. Ik hoor vanavond alle verhalen van marjet dus ik ben benieuwd.

    kus

  • 08 Maart 2008 - 12:08

    Marian Van Halteren:

    Wel gezellig die bezoekers uit Nederland. Foto's zien er weer super uit. Ik begreep van Marion dat je nu helemaal een geweldige skier bent. De rest van de familie kan je denk ik niet meer bijhouden. Misschien met z'n allen op vakantie met jou als leraar.
    Niek nog veel plezier en groetjes uit Landsmeer

  • 08 Maart 2008 - 12:21

    Marjet:

    He aap!
    Er mist een woord in de titel! Moet daar niet 'hooggeëerd' voor staan? Het was zeker al laat voor je, dat je niet meer zo helder was!;)
    Ik vond het super om bij je te zijn en lekker te skiën en kijk alweer uit naar de zomer! Moet nu snel gaan, had even pauze, dus moet weer werken!
    Knuffel!!
    P.S. stond ik eindelijk een keertje wél normaal op de foto, plaats jij net de foto waarop ik met mijn mond open sta! (zie laatste foto)

  • 08 Maart 2008 - 15:43

    Jeroen:

    Gast!

    Ik heb je voicemail berichtje gehoord, lag toen nog niet te slapen maar je belde onbekend en dan neem ik in het buitenland niet op omdat ik niet weet wie het is ;). Maar anders had k wel opgenomen hoor eppo!

    Ik ga zsm hier ff internet fiksen en dan skypen we!

    Lator!

  • 08 Maart 2008 - 17:54

    Oma En Opa:

    Voor ons ben je natuurlijk always one of the two's number ones. Fijn bericht, leuk dat Marjet er was en jouw vader, nou wordt het tijd dat wij komen but our money is always not enough. Fijn dat het jou zo goed gaat, de helft zit er bijna op. Hier gaat ook alles prima, dezer dagen nog met je kunnen praten, een beetje onduidelijk maar toch. De hele dag zon, maar wel een koude wind. Ik ben weer voor 5 jaar goedgekeurd voor mijn rijbewijs, dus rijden maar. Ook veel liefs van Oma, een fijn weekend en kusjes en groeten van jouw Oma en Opa. Dag Niek.

  • 09 Maart 2008 - 09:15

    Tim:

    Hey Niek,

    Idd prettig om te zien dat ook jij niet teveel berichten plaatst, mijn frequentie is ongeveer elke 2 maanden nu. Moet zeggen er gebeurt hier ook niet veel, werken, eten, slapen, sporten en Londen bezoeken. Maar leuk om zo een beetje op de hoogte te blijven van wat jij allemaal doet.

    Hier verder alles goed, zoals ik zeg, werken, sporten en slapen in grote lijnen. Ohja en al mijn bezoekers alle toeristische atracties laten zien van Londen, minimaal 1x per maand moet ik weer langs de big ben enzo :s Erg vervelend :D

    Groeten aan maarten

  • 10 Maart 2008 - 17:48

    Many En Geit Van H.:

    Zonnige groetjes uit dushi Curacao..!
    Mooie foto's en veel gezelligheid zo te lezen..
    Genietse daar, dan doen wij dat hier..

    Kus

  • 11 Maart 2008 - 17:17

    Hoi Niek:

    Fijn dat de 2 weken zo leuk zijn geweest. Van je vader hoorde ik ook wel enthousiaste verhalen. Het ziet er wel koud uit als ik die foto's zo zie. Het kan misschien nog wel eens tegenvallen als je naar sales and marketing moet. Waarschijnlijk minder vrije tijd en mogelijk moet je wel een target halen. Geniet er in ieder geval nog van zolang het kan en de groetjs vanuit Nederland. By the way, hier gaat alles goed.

    Walter en Kitty

  • 22 Maart 2008 - 22:45

    Elise:

    niekje fijn dat t goed met je gaat... hier ook alles ok.. papa en ik hebben vandaag vettt geskied...

    als in nl ben bellen we een keer!!!

    Hoe gaat t met mijn skies??? die handschoenen die papa heeft wil ik ook wel..

    liefss

  • 25 Maart 2008 - 20:15

    Marion:

    Heel veel plezier vanavond bij het concert van Elton John. Ik las net nog reacties op die show op You Tube. De mensen zijn laaiend enthousiast.GENIET ERVAN!!!Vorig jaar had het waterorgel bij het Bellagio ook Your Song. Ga maar eens kijken, misschien is dat nog steeds zo.

    Liefs, enjoy Las Vegas!

  • 26 Maart 2008 - 13:17

    Frits:

    Eejj Gast,

    Ziet er super uit man. Super Cool dat Skien of begint het al een beetje te vervelen???

    Ik zie dat je nog steeds veel van mij kunt leren. Moet nodig maar weer eens met zijn allen op vakantie zodat ik je eens echt kan laten zien wat skien is ;)

    Ik kan nog wel een plus one employee gebruiken thuis, iemand die me 's avonds een koud biertje aangeeft en mijn bed opmaakt en de was doet, ik denk dat ik je wel op mijn employee list kan zetten na een zware selectie procedure natuurlijk :D.

    Gast moeten snel weer eens spreken om skype ofzo.

    Lator

  • 29 Maart 2008 - 10:26

    Thomas:

    Surfend over de waarbenjij pagina's van de studiegenoten van Frits (voor ons Roel) kom je natuurlijk Niek tegen. Fatatiese verhalen kerel.Geniet ervan!! Have fun

  • 14 April 2008 - 21:14

    Lilian Van Ruiten:

    Ha Niek,
    José en ik hebben genoten van de wijze waarop jullie flexibel omgaan met alle logés en dan waren het nog niet eens allemaal je eigen gasten. Super dat je zelfs je bed af wilde staan, daardoor hebben we zeker de broodnodige nachtrust gehad na de inspanningen boven op de berg. Thanx a lot. De dinnersessies met elkaar waren gezellige momenten waarop de Amerikaans cultuur even onder de loep genomen werd. Mooi dat je er ook van houdt om feedback te geven aan je leidinggevenden, dus blijf dat vooral doen. Volgens mij gaan ze dat ooit eens waarderen. Ik hoop dat de switch naar Sales en Marketing goed bevalt, veel werkplezier daar. Enjoy the summersports, ook het witte water biedt straks gave ontspanning!
    Lilian van Ruiten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Avon

Niek

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 727
Totaal aantal bezoekers 33422

Voorgaande reizen:

11 November 2007 - 19 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: