Bijna klaar! - Reisverslag uit Avon, Verenigde Staten van Niek Halteren - WaarBenJij.nu Bijna klaar! - Reisverslag uit Avon, Verenigde Staten van Niek Halteren - WaarBenJij.nu

Bijna klaar!

Door: Niek van Halteren

Blijf op de hoogte en volg Niek

27 Juli 2008 | Verenigde Staten, Avon

Hallo lezers!

Na dik 2 maanden leek het mij tijd om jullie weer een update te geven vanuit het land van de onbegrensde mogelijkheden.

Ik ben net een paar dagen terug van vakantie. Ik heb met mijn ouders en Marjet een prachtige rondreis gemaakt door de States. We hebben veel nationale parken bezocht en Las Vegas konden we ook niet overslaan natuurlijk. We hebben dik 6000 km gereden, want alles ligt ver van elkaar vandaan. We hebben onder andere Zion, Bryce, Grand Canyon, Lake Powel en Las Vegas gezien. Natuurlijk hebben we ook nog geld gewonnen met gokken. En ik heb Marjet als verrassing als afstudeercadeau een concert van Elton John geboekt in Ceasars palace. Vlak voor het concert vertelde ik het haar en ze vond het geweldig, ik natuurlijk ook!

Nu zijn we weer terug en begin ik morgen weer met werken. Nog een paar weken en ik ben klaar. Ik vertrek 18 september naar Nederland. In de tussentijd gaan Maarten en ik nog naar New York en Boston. In NY woont een collega die we kennen van hier en ik Boston woont Peter, een vriend van mijn jaarclub. Ik kijk er naar uit en het zal erg leuk worden.

Op mijn werk gaat het goed, mensen zijn erg tevreden en vinden het jammer dat ik weg ga. Ik moet straks beginnen met het inwerken van de nieuwe stagiaire die op Sales komt werken.

Wat school betreft gaat het ook goed, ik heb mijn opdracht ingeleverd en heb mijn aanvraag om dit jaar nog af te studeren ook al ingediend, dus dat zit goed. Ben er blij mee dat het nog lukt dit jaar, omdat eigenlijk mijn stage nog langer doorloopt.

Bedankt voor de berichten de afgelopen keer!

Groetjes vanuit het warme, zonnige Colorado.

Niek

  • 27 Juli 2008 - 21:24

    Joop Van Den Enk:

    Hallo niek,
    Ook in Raalte en salland is het warm
    De camping was gisteren hot news (telegraaf SBS, TV Oost etc.etc,)
    want er was een wolkbreuk en de hele camping is onder gelopen met water inclusief de Horeca.
    Zonde van de Nieuwe houten vloer.
    En kom je straks nog weer klussen na al die ervaring van de afgelopen maanden.
    Je tarief zal wel aangepast moeten worden.

    veel succes de laatste weekjes
    en ik zie je snel als je terug bent.
    Joop van den Enk

  • 27 Juli 2008 - 21:28

    Mandy Van H.:

    Heehee eindelijk een update!! Weer helemaal happy met je bezoek zo te zien. Maar waar zie ik je ouders dan?? Ik zie alleen maar Marjetje ;-)
    Maar wel hele mooie foto's. Nice nice..
    Nou enjoy.. en tot snel!

    Xx

  • 28 Juli 2008 - 03:21

    Roel Kersbergen:

    Hey Gozert!
    Leuk je gister ef gesproken te hebben na een lange tijd! Ik ben blij dat je verhaal kort is want ik heb weinig tijd om het allemaal te lezen.. Mooi dat je het leuk hebt gehad tijdens je vakantie, en dat je nog kan afstuderen dit jaar!!
    Gast ik check je later

  • 28 Juli 2008 - 06:56

    Niekje:

    Leuk je gister gesproken te hebben. Hier alles goed alleen al weer chaos op de maandag morgen. Allemaal hotels waar weer dingen mis zijn gegaan.
    Maar goed, vind het leuk dat je al weer bijna thuis komt. Veel plezier nog even!

    liefs elise

  • 28 Juli 2008 - 09:09

    Jeroen:

    Eppo!

    Mooi te horen dat alles goed met je gaat. Je foto's zien er in ieder geval erg prima uit, vooral de Grand Canyon moet wel indrukwekkend zijn.

    Succes met de laatste loodjes!

    Lator!

  • 28 Juli 2008 - 09:54

    Mirjam:

    Bedankt voor je nieuws. Mooie rondreis hebben jullie gemaakt! Wij zijn net terug van het Lago d'Iseo en Kroatie, heerlijke vakantie gehad. Jaap is vandaag weer begonnen en ik heb nog 1 weekje. Ik ga nu zwemmen met de kinderen want het is hier 32graden! Succes met de laatste weken! Liefs Mirjam

  • 28 Juli 2008 - 11:37

    Pierre:

    He Nikos, lang niet gesproken... maar je hebt je goed vermaakt daar, mooi! Veel plezier in NY en Boston, de komende weken ben ik op vakantie dus spreek je waarschijnlijk niet meer... wellicht na die tijd nog even?!

    Groeten!

  • 29 Juli 2008 - 18:41

    Jolien:

    heee people!
    eindelijk weer eens een update ;). Prachtige foto: 1030191!! Had ik wel gemaakt kunnen hebben ;)!
    Fijn dat marjet het toch nog zo lang met je heeft uigehouden.. haha! geweldige verhalen! leuk om jullie even aan de telefoon te hebben gehad!
    Genietse!
    Liefs Jol

  • 31 Juli 2008 - 00:23

    Marion:

    Ha Niek,
    In de bieb van Monterey( Ca) lees ik je bericht. Knap dat je alle foto's met ons erop niet geplaatst hebt!!!Maar ja, in campingoutfit zijn we ook onherkenbaar natuurlijk. Wij kijken terug op een geweldige rondreis en vullen nu de laatste dagen in met een tour door California.
    Groeten aan Marjet en tot 20 september.

    Liefs!!

  • 31 Juli 2008 - 00:24

    Marion:

    Ha Niek,
    In de bieb van Monterey( Ca) lees ik je bericht. Knap dat je alle foto's met ons erop niet geplaatst hebt!!!Maar ja, in campingoutfit zijn we ook onherkenbaar natuurlijk. Wij kijken terug op een geweldige rondreis en vullen nu de laatste dagen in met een tour door California.Bedankt voor het prachtige concert van Elton John waarop je ons getrakteerd hebt!
    Groeten aan Marjet en tot 20 september.Succes met de laatste loodjes op je werk.

    Liefs!!

  • 03 Augustus 2008 - 17:36

    Oma En Opa:

    Het heeft even geduurd, maar wij hadden een dag of4 geen internet, gingen dan 5 dagen met vakantie naar Wapse in Drente, daarom pas nu een berichtje. We zijn bijzonder blij en trots dat het zo goed met jullie gaat en hebben de berichten en foto's met belangstelling bekeken. Blij met jullie dat het zo fijn was met Marion en Hans en nu nog even een paar dagen gezellig alleen met z'n 2. We hebben net nog met je mama gebeld die zijn gelukkig weer thuis. Onze gezondheid is volgens de huisarts prima in orde en hopen van jullie hetzelfde. We hopen dat het snel Sept. wordt, dan kunnen we elkaar weer recht in de ogen kijken. Kusjes en groeten ook natuurlijk voor Marjet en toe spoedig wiedersehen. Dag Marjet en Niek.

  • 04 Augustus 2008 - 01:28

    Nathalie:

    Hey Niek en Jetje!
    Bedankt voor je reactie op mijn site :)! Zoals ik hier en aan Jet haar mailtjes lees hebben jullie een super tijd met elkaar! Ik kan niet wachten om foto's uit te gaan wisselen :)! Wij zullen ook zeker wat mooie plaatjes schieten en hopelijk kunnen wij de landen aanraden! Geniet nog even van de laatste daagjes samen en Niek, inderdaad, dan weer van de rust ;)! Geintje lieve Jet!! Veel plezier nog even en wij zien elkaar allemaal weer heel snel terug! Alvast een goede terugreis!
    Veel liefs Nathalie

  • 08 Augustus 2008 - 11:46

    Marjet:

    Ha aapje!
    Jij ligt nog lekker te slapen, ik trek even een nachtje door!;)
    Ik heb m'n koffer alweer bijna uitgepakt en ga zo even naar het dorp.
    Vond het echt geweldig en heel gezellig bij jou! Jammer dat de tijd zo is gevlogen! Laat komende 6 weken ook maar vliegen!
    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Avon

Niek

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 691
Totaal aantal bezoekers 33422

Voorgaande reizen:

11 November 2007 - 19 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: