Reis florida en nieuwe Sales functie - Reisverslag uit Avon, Verenigde Staten van Niek Halteren - WaarBenJij.nu Reis florida en nieuwe Sales functie - Reisverslag uit Avon, Verenigde Staten van Niek Halteren - WaarBenJij.nu

Reis florida en nieuwe Sales functie

Door: Niek van Halteren

Blijf op de hoogte en volg Niek

16 Mei 2008 | Verenigde Staten, Avon

Hallo allemaal,

het heeft weer even geduurd, maar toch weer een berichtje. Laten we beginnen bij mijn werk, als Sales assistent. Ik heb afgelopen weken heel erg veel geleerd. Ik maak alle financiele rapporten, alle boeking aanvragen voor de Sales Director, betaal alle rekeningen, heb contact met reisbureaus die voor ons verkopen etc.. Ik heb dus veel te doen op een dag. Opzich is het leuk en leer ik veel, maar de hele dag achter een computer zitten is toch heel anders dan contact hebben met gasten. Maar toch wel interessant om te zien wat er allemaal speelt in zo'n organisatie.

Wat betreft school ben ik goed op weg. Ik ben al redelijk ver met mijn Spa project en wil het eigenlijk afhebben voor eind juni, omdat Marjet dan komt. Dus nog even flink aanpoten de komende weken.

Ik heb natuurlijk niet alleen gewerkt de afgelopen weken. Ik ben naar Florida geweest, waar mijn ouders en ik af hadden gesproken in Miami. Na veel vertraging van mijn ouders en dus voor mij kwamen ze aan op Miami airport. Hartstikke leuk om ze weer terug te zien. Eerst zijn we een paar in Miami geweest en daarna naar de Keys (eilanden). Hier hebben we gedoken, prachtig naar een wrak van de 2e wereldoorlog. Daarna zijn we doorgereisd naar Fort Meyers en Sarasota, waar we lekker hebben genoten van zee, strand en lekker eten. De week vloog voorbij, maar we hebben een leuke tijd gehad!

Het weer is hier nu even niet heel geweldig, af en toe nog een pak sneeuw, dan regen, dan zon. Maar in de zomer schijnt het hier supermooi te zijn. Ik heb ookal een afspraak gemaakt om te gaan raften!

Eind juni komt Marjet en daarna mijn ouders. Dan gaan we samen rondreizen in de zomer. Ik heb er alweer helemaal zin in.

Bedankt voor jullie reacties en ik wacht de nieuwe weer af, erg leuk!

Liefs Niek

  • 16 Mei 2008 - 23:13

    Dane:

    Hey Niek, hartstikke leuk weer wat van je te horen en vooral dat je ouders zijn langs geweest en dat je een nieuwe uitdaging heb (iemand zoals jij heb dat ook echt nodig denk ik zo!). Als ik zo naar de foto's kijk en jouw verhalen lees is het echt een land om eens goed te bezoeken en verder te ontdekken. Ondanks wel al het negatieve wat in je in t nieuws hoort/leest!!!

    Hoop dat je alles voor elkaar krijgt zodat je alle tijd aan Marjet kan besteden en uiteraard je ouders die nog zullen volgen.

    Veel succes, en plezier met alle uitdagingen (die je hebt, of nog op je pad komen)!

    Groetjes Dane

  • 17 Mei 2008 - 03:26

    Nathalie:

    Hey Niek!
    Wat leuk om weer een berichtje van je te lezen! Fijn dat je het nog steeds zo naar je zin hebt :)! Aan je verhaal te lezen (en aan je foto's te zien) heb jij een super tijd met je ouders gehad! Heel erg leuk! Ik wens je veel succes met je nieuwe functie en ik hoop dat je alles af kunt maken voordat Jetje aankomt! Liefs vanuit Beijing!

  • 17 Mei 2008 - 08:20

    Marian Van Halteren:

    Hallo Niek
    Leuk om weer wat te lezen en mooie foto's te zien. Ziet er weer geweldig uit. Als ik je nieuwe optrekje bekijk, wordt het straks in Nederland nog wennen.
    Nog veel plezier en in ieder geval succes met je opdracht. (Voor je het weet staat de familie al weer voor je neus).
    Groeten Marian

  • 17 Mei 2008 - 09:16

    Papa:

    Ha die Niek,

    Leuk weer een bericht te lezen. Nog een paar weekjes en je kunt Marjet weer in je aremen sluiten. Daarna mag je het weer met ons doen, maar we gaan er weer wat leuks van maken. Als het huis op de foto je nieuwe optrekje is moet je nog wel wat verbouwen. Wij kunnen daar niet met fatsoen in als we komen. Maar met die tips die je hebt gekregen moet dat lukken. Tot over 6 weken.
    Liefs papa

  • 17 Mei 2008 - 09:28

    Mirjam:

    Bedankt voor je nieuws en de leuke foto's (wat een filmsterrenfamilie zeg..!)
    Veel succes met je studie en blijf genieten van deze bijzondere tijd!
    Groetjes en liefs Jaap, Mirjam, Bram en Julius.

  • 17 Mei 2008 - 10:44

    Familie Dekkers:

    Ha Niek,
    Prachtige foto's weer van zonnige oorden. Gelukkig hebben we hier de laatste weken ook volop kunnen genieten van het prachtige weer. Fijn om te horen dat het goed met je gaat. Je kunt de weken al af gaan tellen totdat Marjet weer komt. Wij doen dat hier in ieder geval wel!!! Nog even flink aan de studie en aan het werk ... en dan lekker samen verder op reis. Geniet ervan!
    Lieve groeten van ons allemaal,
    Joke

  • 17 Mei 2008 - 12:51

    Zusje:

    Jho niek,
    ben wel jalours op dat jullie lekker in Florida waren!! Maar ik heb wel mooi veel gewerkt hier! Van de week naar turkije heb ik ook wel veel zin in.. Bij jou verder alles goed??

    Liefs

  • 17 Mei 2008 - 14:30

    Peter R. (De Fries):

    Hey Gast!

    Eindelijk weer es een verhaal van jouw belevenissen. Zat er al op te wachten!
    Florida ziet er goed uit als ik de fotos en de verhalen zo mag geloven!
    En goed om te horen dat je het (nog steeds) naar je zin hebt op je werk!

    Hier in Boston gaat alles lekker! Werk nu 8 dagen achtereen op de Front Desk. We zitten al een aantal dagen helemaal of bijna vol. Steeds tussen de 95 - 100 %. Het bevalt tot nu toe erg goed!

    Had jij trouwens gebeld gister en ingesproken op de voicemail?

    Spreek je snel (skype)!!!

    Peter

  • 17 Mei 2008 - 19:41

    Marjet :

    In ieder vakje vind ik weer een nieuw briefje... wat een verrassing! En ook nog eens een mooie tas die ik nu al in gebruik heb! Waar een reisje Florida al niet goed voor is;)!
    Ik ben er heel erg blij mee!
    Ben benieuwd naar je dagje in Six Flags! Bellen morgen weer lieverd!
    Knuffel van mevr. M.J. Dekkers, aap, jetje, enz!

  • 17 Mei 2008 - 21:21

    Pierre:

    Mmmm, het ziet er inderdaad naar uit dat je het goed naar je zin hebt gehad in Florida(!) Top, en je nieuwe sales functie bevalt ook wel dus, al kan ik me heel goed voorstellen dat je het contact met de gasten mist... mis hier namelijk ook een beetje het contact met operations.

    We moeten elkaar snel weer even spreken!

    Cheers!

  • 18 Mei 2008 - 18:46

    José :

    Hoi Niek,

    Die foto's spreken weer boekdelen.Leuk dat je die er elke keer bijdoet. Ik weet al van je ouders dat het goed was samen. Leuk hoor te lezen dat het je goed gaat. Geniet van deze periode in je leven. Succes met je spa-project.
    Heel veel groeten ook van Wim en Mark. José

  • 19 Mei 2008 - 13:50

    Mandy Van H.:

    Niek!!

    Heb ik zomaar niet door gehad dat jij een bericht hebt geplaatst. Weer even lekker van je paps en mams kunnen genieten? Ik zie al dat Miami beach helemaal mijn ding is, zonnebril op en niks meer aan doen :) Maar goed eerst even met een rugzakje op & met wat minder luxe toch proberen een rijke man aan de haak te slaan die mij vervolgens mee kan nemen naar Miami!

    Have fun! X Mandy

  • 19 Mei 2008 - 16:46

    Oma En Opa:

    Het is nu 19 mei en we komen net terug uit het Sauerland, 4 dagen rusten en goed weer, d.w.z. droog doch koud.Het gaat goed met jou en de arbeid kunnen we lezen en zien op de foto's. Fijn weer zo'n optimisties bericht en mooie opnamen, dank U vriendelijk. Met ons gaat het verder goed, nog altijd druk, beetje les geven en een beetje bussen, dat blijft er hopelijk voorlopig ook nog in. 23 mei een grote dag, 75 jaar, was je er maar bij want dat wordt smikkelen en smullen. De nieuwe auto doet het uitstekend en een automaat is ideaal. Volgende week gaan we weer een paar dagen naar de Veluwe met de fietsen op de auto samen met Tante Jos/Oom Johan. Dus daar verheugen we ons weer op en wat we verder gaan doen staat nu nog in de sterren geschreven, dus nog onbekend. Nou, dan weten we het weer een beetje van elkaar, bedankt voor je bericht en foto's en tot schrijfs. Groeten en kusjes van Oma en Opa. Dag Niek.

  • 19 Mei 2008 - 19:45

    Maarten:

    Nikos,

    Ik kom zo even gedag zeggen bij je kantoor zo'n 10 meter verderop, maar ik zal eerst even een berichtje achterlaten op je site. Mooie foto's man! Nu je na het sneeuwscooteren ook hebt gewaterscooterd moeten we binnenkort maar een afspraak maken bij Nova Guides om eens gratis te gaan ATV'en, en een afspraak maken voor de Hummer H1 tour, en voor het raften. Genoeg te doen dus deze zomer nadat we onze scriptie afhebben :)

  • 16 Juni 2008 - 14:02

    Rudy:

    Niek jij zit ook niet stil jongen! Zit er allemaal goed uit daar! Scriptie valt zeker niet mee als er zoveel te doen valt! Kan er over meepraten!! Succes met je project dan en veel plezier strax met je vriendin en familie! hier groetjes uit een smoor heet Antigua.. ;

    Rudy
    rudy.waarbenjij.nu

  • 01 Juli 2008 - 14:28

    Nathalie:

    Hey Niek!
    Ik wil jou, Marjet en jou ouders even een heel fijne tijd wensen samen, geniet van het rondreizen! Tot internetse :)!
    Veel liefs Nathalie

  • 01 Juli 2008 - 21:53

    Frits:

    Eejj Nikos,

    Mooi fotos met je ouders!!!

    Heb je project net even door gelezen ziet er wel intressant en een top idee. Lekker de pistes afragen en daarna even relaxe in een Spa. Top!

    Maar ouwe International Sales collega. Het is goed druk op deze afdeling is toch een beetje het flagship van ons bedrijf. Zeer druk maar wel erg interessant. Ik heb nog steeds over heerlijk Shiraaz, Camberly waar ik me erg op verheug om deze met jou soldaat te maken. En te praten over de goede tijden.

    Vind het nog steeds jammer dat ik je niet kan komen opzoeken.

    Gast wou je vandaag even bellen maar ben je nummer kwijt.

    Keep in touch ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Avon

Niek

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 775
Totaal aantal bezoekers 33320

Voorgaande reizen:

11 November 2007 - 19 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: