Geslaagd en trip New York - Reisverslag uit Avon, Verenigde Staten van Niek Halteren - WaarBenJij.nu Geslaagd en trip New York - Reisverslag uit Avon, Verenigde Staten van Niek Halteren - WaarBenJij.nu

Geslaagd en trip New York

Door: Niek van Halteren

Blijf op de hoogte en volg Niek

29 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Avon

Hallo allemaal,

net terug van een geweldige trip naar New York en Boston schrijf ik waarschijnlijk mijn laatste bericht vanuit de USA. Ik vertrek 18 september om weer terug te gaan naar Nederland.

Ik ben nu helemaal klaar met school, aangezien ik 27 augustus ben afgestudeerd. Ik heb als eindbeoordeling een GOOD gekregen. Hier ben ik tevreden mee en ben blij dat ik er klaar mee ben. Nu ben ik ook bezig met afronden op mijn werk. Nog 2,5 week en ik ben klaar en vind het ook weer fijn om naar huis te gaan.

Ik heb daarentegen net gisteren een baan aangeboden gekregen als manager van de hoogste lodge in de USA. Het is een lodge die je kunt afhuren met een familie of groep en je hebt een privekok en het ligt op 3500meter hoogte op de top van de berg. Mensen betalen hier $50.000 per weer voor als ze daar verblijven. Het is het meest exclusieve wat Vail Resorts heeft te bieden!! Ik zal er wel even goed over nadenken, maar ik doe het sowieso het eerste jaar niet. Maar het is natuurlijk altijd leuk om te horen dat ze je willen houden binnen ht bedrijf.

Maarten en ik zijn net terug van onze trip New York en Boston. Het was fantastisch. We kennen iemand die op Wallstreet woont (midden in het centrum van Manhattan) en daar konden we verblijven. Hij had een mooie kamer en een geweldig dakterras op een wolkenkwabber. Daar hebben we heerlijk gezeten 's avonds, genietend van het prachtige unieke uitzicht. We hebben veel gezien en gelopen in New York. Het is een verbazingwekkende stad!

Na 2,5 dag New York zijn we per bus naar Boston gegaan, waar Peter (vriend van mijn jaarclub) stage loopt en we hebben een paar super gezellige dagen gehad! Boston is gezelliger dan New York, we zijn uitgeweest en hebben lekker op terrasjes gezeten. Het was prachtig weer daar!

Nou dat was dan mijn laatste bericht vanuit hier. Ik zie jullie allemaal gezellig weer in Nederland dan kunnen we weer normaal communiceren!!

Liefs Niek


  • 30 Augustus 2008 - 06:08

    Guido:

    nou ben ik eindelijk de eerste.
    nog maar een paar weekjes en dan zit het er op. Die auto waar je naast staat die mag je wel meenemen voor me naar nederland.
    Wel goed van je dat je nu helemaal net afgestudeerd.
    Veel plezier nog en ik zie je snel weer
    ge niet er nog maar van de laaste dagen.

    groetjes guido

  • 30 Augustus 2008 - 06:51

    Marian Van Halteren:

    Hoi Niek. Gefeliciteerd nog met je afstuderen. Zeker een fijn gevoel dat je studie afgerond is!
    Veel plezier nog de laatste weken in de States. Ik denk dat je voorlopig nog niet uitgepraat bent over de ervaringen en indrukken die je hebt op gedaan.
    Geniet er nog van de komende dagen.
    Groeten Marian

  • 30 Augustus 2008 - 07:33

    Pierre:

    He Nikos! Gefeliciteerd en welkom bij de club der geslaagden. Ik kan haast niet wachten tot de diploma-uitreiking eind november... Ik spreek je snel weer (als je in NL bent)
    Lator!

  • 30 Augustus 2008 - 07:37

    Catja:

    Ha Niek .
    Gefeliciteerd!
    Super om zo terug te komen naar nederland met je diploma op zak.
    We wensen je nog een paar fijne weken en tot ziens in het Raalterse.Fijn weekend.
    groet ABCD.

  • 30 Augustus 2008 - 07:47

    Marjet :

    Wat een mooie foto's Niekje! Ik kan niet wachten tot over 3 weekjes, gelukkig vliegt de tijd!
    Dikke knuffel mij!

  • 30 Augustus 2008 - 07:51

    Mandy:

    He Niek,

    Wat denk je.. Ron van Halteren is gewoon als laatst met reageren van de family.. ligt zeker nog in zijn bed ofzo??
    Maar gefeliciteerd met je afstuderen! Dat moet gevierd worden :)

    Have fun nog even daar! Xx

  • 30 Augustus 2008 - 08:15

    Mirjam:

    Niek gefeliciteerd!! Jij komt er wel (volgens Jaap). Nou dat is toch fijn om te weten. Maar zonder gekheid, we zijn wel trots op ons neefje ;-)Als Bram en Julius straks ook zo afstuderen zijn we tevreden. Bram is net begonnen op het Kottenpark College en heeft het naar zijn zin!
    Verder alles okay hier, de zon schijnt en vanavond hebben we een straat BBQ. Leuk om je binnenkort te zien!
    Heel veel liefs van ons 4-en.

  • 30 Augustus 2008 - 10:19

    Marion:

    Lieve Niek,

    Ik ben trots op je!Fijn dat je zo genoten hebt van die trip naar NY en Boston. Op de foto is te zien dat jullie het met Peter als vanouds gezellig hadden. Ik verheug me op 19 september!!! Ik ben blij dat je terug komt!

    Liefs, dikke knuffel, mama

  • 30 Augustus 2008 - 11:28

    Papa:

    De hele familie heeft op zaterdag niet zoveel te doen. Ik moest eerst van Marion de tuin doen en daarna pas op de computer. Anders was ik wel eerst geweest. Leuk bericht Niek. Ik zou zeggen, neem die baa maat. Dan kunnen wij daar gratis komen logeren. Zeker in de winter. Tot over 3 weken. Leuk om je weer te zien.
    Liefs papa

  • 30 Augustus 2008 - 13:23

    Wim Schurink:

    gefeliteerd, en nog veel plezier de laatste weken.
    groeten, ook van Jose en Mark

  • 30 Augustus 2008 - 17:26

    Fam. Dekkers:

    Ha Niek, wat gezellig weer een bericht van jou met leuke foto's. Vooral die wolkenkWabbers ;) zijn echt prachtig. We zien naar je uit...tot over drie weken. Wat wil je dan eten??? Lieve groeten van de hele familie,
    Joke

  • 31 Augustus 2008 - 06:16

    Roel:

    Hey Niek,

    Mooi dat je het naar je zin hebt gehad met Petor en Martin! Gefeliciteerd met je afstuderen, daar moet op gedronken worden :p.

    Ik check je lator

    kerstens

  • 31 Augustus 2008 - 12:02

    Oma En Opa:

    Bericht en mooie foto's in goede gezondheid ontvangen. Die baan zover weg neem je zo wie zo niet, een beetje dichter bij de deur a.u.b. Nogmaals proficiat met jouw mooie afronding van je opleiding. GEFELICITEERD! We zullen blij zijn als je er weer bent. Kunnen we elkaar weer eens recht in de ogen kijken. Maar eerlijk is erlijk, je hebt ons keurig op de hoogte gehouden. Hier is alles goed, de zon schijnt hoog aan de hemel, ik schat zo'n 25 graden. Vanmiddag nog een verjaardag te vieren van Henk en Richelle, dus dat kan mooi buiten. a.s. vrijdag gaan we 10 dagen naar Slovenie met van Kempen , daar is het ook mooi weer, dus we hebben nog wat tegoed.Dan zal dit ook zo ongeveer ons laatste mail aan jou worden te Colorado.Wij wensen je nog veel fijne dagen engauw tot ziens. Groeten en kusjes van Oma en Opa. Dag Niek.

  • 01 September 2008 - 19:22

    Jaap:

    Gave foto's!

    Cheersch!

    Jaap

  • 02 September 2008 - 01:34

    Jamie:

    Gefeliciteerd met je slagen! Echt goed van je, nu wij nog! :) Was trouwens echt leuk in New York. Jammer dat ik zo 'ziek' was... haha

    X Jamie

  • 03 September 2008 - 15:48

    Elise:

    Jhooo Lieve Niekje.. Fijn dat je weer thuis komt!!

    xxx

  • 05 September 2008 - 12:09

    Frits:

    Eejj Niek,

    Mooi dat je Peter even gezelschap heb gehouden, dit was ook hoognodig volgens mij ;)

    Gefeliciteerd met je afstuderen, helemaal het feit dat ze je daar een baan aanbieden blijkt idd maar weer hoe goed je het daar gedaan hebt. Ik heb je scriptie dan ook met bewondering door gelezen, wanneer ze het invoeren wordt het vast een groots succes.

    Ik baal ervan dit ik volgende week vrijdag weer terug vlieg naar Kaapstad als ik dit van te voren geweten had was ik zeker nog een weekje langer gebleven om even bij te babbelen onder het genot van een mooi wijntje van Camberly.

    Nikos heb je vandaag geprobeerd te bellen je nam helaas niet op probeer het later op de dag snel weer.

    Het ga je goed en we houden contact.

    Groetjes Roel

  • 08 September 2008 - 11:22

    Hannah:

    Hey Niek,
    Ik heb je verhalen weer gevold. Volgens mij heb je weer ontzettend veel geleerd, gezien en genoten. Gefeliciteerd met je afstuderen!
    Alvast een goede thuiskomst toegewenst! Geniet nog even van alles.
    Liefs Hannah

  • 09 September 2008 - 03:00

    Peter R (de Fries):

    Eppo!

    Gast.. Allereerst Gefeliciteerd met je afstuderen!

    weer een mooi verhaal en mooie foto's!
    We hebben een leuke tijd gehad toen je hier in Boston was. Het was weer als vanouds! Ben de week erna ook weer even naar de Hennesy's geweest! Lekker als een sneltrein lopen peren!

    Geniet nog even van je laatste dagen in Colorado, en ik spreek je snel weer!

    Cheers uit Beantown Boston!

    Peter R. (de enige echte Fries)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Avon

Niek

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 2891
Totaal aantal bezoekers 33421

Voorgaande reizen:

11 November 2007 - 19 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: