Las vegas, gokken, Elton John etc... - Reisverslag uit Avon, Verenigde Staten van Niek Halteren - WaarBenJij.nu Las vegas, gokken, Elton John etc... - Reisverslag uit Avon, Verenigde Staten van Niek Halteren - WaarBenJij.nu

Las vegas, gokken, Elton John etc...

Door: Niek van Halteren

Blijf op de hoogte en volg Niek

30 Maart 2008 | Verenigde Staten, Avon

Hallo allemaal,

terug uit Las Vegas en nog steeds niet gokveslaafd ben ik weer lekker aan het werk bij Hummingbird Lodge. Dit is mijn laatste weekje hier. Ik ga straks naar Sales and marketing in het hoofdkantoor van Vail Resorts in Avon. Hier ga ik 6 Sales and Marketing managers ondersteunen met alles waar ze mijn hulp bij nodig hebben. Ik kijk er naar uit om veel met grote boekingen bezig te zijn, we spreken hier dan over vaste klanten die per verblijf minimaal 150.000 dollar uitgeven voor hun groep.

Afgelopen maandag zijn wij 's ochtends om half 6 vertrokken om via Capitol reef National Park, Bryce Canyon NP en Zion NP naar Las Vegas te rijden. Deze rit zou iets van 14 uur gaan duren. We hebben geweldige landschappen gezien en hoge passen bereden. 's Avonds kwamen we nog net in het licht aan in het "circus" Las Vegas. De enorme hotels zijn vanaf een enorme afstand al te herkennen aan hun aparte vormgeving en vele knipperende lichten en billboards. Het was er nog 26 graden celcius, dus dat beviel ons wel.

Die avond over de Strip (de grote straat met alle bekende hotels) gewandeld en natuurlijk ons eerste geld vergokt! De volgende dag lekker geshopt en bij het zwembad gelegen. 's Avonds bij een all inclusive buffet ons helemaal volgepropt, zoals een amerikaan dat ook doet! Die volgende dag weer lekker bij het zwembad gelegen en 's avonds naar een fantastisch concert van elton john geweest! Dit was echt genieten..Vervolgens zijn we weer het casino in gegaan om te gokken (en drinken, want dat is dan gratis!). De volgende dag zouden we terug gaan en dus gingen we niet te laat naar huis. Al met al geen geld gewonnen met gokken, maar ook niet te veel uit gegeven, dus dat valt alweer mee.

De terugreis begon goed, eerst over de Hoover Dam die echt enorm is richting de Grand Canyon gereden. Dit duurde langer dan we hadden verwacht, maar het was het dubbel en dwars waard. Het uitzicht over die kloof is onbeschrijfbaar. We zijn doorgereden door monument valley en arches. We kwamen 's nachts om 5 uur thuis aan en hadden die dag 1600km gereden, waren moe maar ook erg voldaan. In 4 dagen hadden we veel gezien en meegemaakt!

Nu gaat ons 'gewone' leventje weer door en ben ik weer aan het werk. maar toch wel heerlijk dat je de kans krijgt om nog wat van het land te zien!

Ik ga er nu wat foto's op zetten en kijk weer uit naar de reacties!

Liefs Niek

• 30 Maart 2008 - 16:04

Joop Van Den Enk:

Niek,

Mooie reisverslag en een mooie uitdaging
    voor de boeg.
    dat zijn nog eens echte uitdagingen om een project van 150.000 dollar te begeleiden.

succes ermee en succes met de nieuwe uitdagingen en daarnaast natuurlijk veel genieten
    en natuurlijk niet te veel gokken
    Veel groeten uit raalte
    joop van den Enk

• 30 Maart 2008 - 16:19

De Fam. Dekkers:

Hee Niek!

wauw, wat een prachtige foto's. Jorien vindt de natuurfoto's 't mooist. En Erik natuurlijk de Las Vegas foto's. Jammer dat je geen geld gewonnen hebt;)

Donders leuk verhaal geschreven;)

succes straks met je nieuwe functie en de groetjes van ons allemaal.
    Liefs

• 30 Maart 2008 - 16:27

Marjet:

Wat een supermooie foto's! Ziet er gaaf uit Niekje! Je weet trouwens wel van wat voor billboard jij een foto maakt in Las Vegas!;)
    Over een paar maandjes kunnen we dat allemaal samen nog eens bewonderen!!
    Dikke kus voor jou!

• 30 Maart 2008 - 18:19

Jeroen:

Gast!

Ik moet zeggen, je hebt niet stil gezeten de laatste tijd.

Ik zie dat ze in Las Vegas ook maar even een "mini" Eifeltoren hebben gebouwd. En op die foto van jou voor de gokkast zie je er ook erg goed uit ;). Haha

Heel veel succes op "het kantoor", vooral de kantoorwerktijden zijn prima, kan ik je melden uit ervaring :).

Was weer ff goed je gesproken te hebben gisteren.

Doe je rustig aan daar gast ;), dan doe ik dat hier wel.

Lator!

• 30 Maart 2008 - 18:52

Papa:

Als ik deze foto's zie krijg ik er weer helemaal zin in. Als het goed is moet je alles nog kunnen herinneren van 2001. Zomer 2008 zal weer een gave reis worden. Wat je nu op de foto's laat zien, kun je niet te vaak zien.

Liefs papa

• 30 Maart 2008 - 19:01

Papa:

Trouwens 'de Ballys' zie je niet op het scherm. En Elton heeft daar ook al geen oog voor.

• 30 Maart 2008 - 19:06

Chantal:

Hé Niek,

Hmm klinkt alsof het in the USA ook nog steeds bevalt! ;) En heerlijk dat reizen zo tussendoor.. In de zomer krijg je weer bezoek lees ik? Goed voor elkaar :D Hier in Parijs hou ik het bij de stad verkennen maar die heeft ook genoeg nieuwe & verrassende dingen te bieden! Succes met je stage, wel lekker die afwisseling. Enne, groetjes aan Maarten!

Liefs Chantal

• 30 Maart 2008 - 19:08

Jaap:

Hoi Niek,

Leuk verslag weer! Wat jij allemaal ziet en meemaakt pakken ze je nooit meer af.\
    Heb je al Grolsch gedronken?

Gr. Jaap

• 31 Maart 2008 - 09:06

Jolien:

1 woord: WOW!
    gaaf gaaf gaaf!

Het is erg leuk om je verhalen te lezen.
    Zit ik dan hier... in de regen, met een laptop voor me om bezig te gaan voor school. Dat is wel even wat anders.....

Geniet er lekker van!

Liefs Jolien

• 31 Maart 2008 - 13:52

Mirjam:

26 graden in Las Vegas.....hier zijn we blij met de eerste lente-zonnestraaltjes!
    Leuk weer van je te horen, groetjes en liefs van Bram, Julius en Mirjam

• 31 Maart 2008 - 15:34

Anniek:

yoo niekje!
    wat geweldig allemaal weer.. echt genieten was dat he?! en ik hoorde dat t concert ook helemaal geweldig was!
    mooie foto's ook zeg.. wat super dat marjet dat straks ook allemaal mag bewonderen! :)
    Nou, geniet er nog van!!

Liefs Anniek

• 01 April 2008 - 06:39

Nathalie:

Hey Niek!
    Wat een leuke trip! Heerlijk! De foto´s zien er ontzettend mooi uit! Veel succes volgende week bij Sales en Marketing he :)!
    Liefs vanuit Beijing!!

• 01 April 2008 - 07:38

Roel Kersbergen:

Gozert!
    Prima eindje gereden, doen me weer denken aan zuid-afrika waar dat ook aan de orde van de dag was, zucht..
    Leuk dat je met het grote geld straks om kan gaan, ik heb trouwens net de balancesheet van het hotel gezien: het hotel maakt gemiddeld 20 mil winst per maand, erg gunstig!
    we zijn trouwens het hotel die het beste presteerd op het gebied van revenue in heel Asia/pacific regio, dus super om daar onderdeel van uit te mogen maken!

groet roel

• 01 April 2008 - 08:05

Peter R. ( De Fries):

Niek,

Leuk om je verhalen en je belevenissen weer te lezen! Altijd leuk zo'n roadtrip to Las Vegas! :)

Ook goed om te horen dat je, wat betreft je stage, binnenkort een nieuwe uitdaging aangaat.

Hier in NL is alles ok. Ben inmiddels uit Leeuwarden weg, dus einde verhaal JWF-straat. Ben nu druk met nog wat dingen regelen voor stage en wat schoolprojectjes afronden ;)

Spreek je snel! Tot mails!

Peter R. (de Fries)

• 01 April 2008 - 13:53

Mandy Van H.:

Hi neef.!

Zag dat je tegen me gepraat had maar ik was te laat.. Leuk verhaal en leuke dingen gedaan.. Zorg ff dat je de jackpot wint in Las Vegas.. en neem mij dan ook maar een weekendje mee om te shoppen..

Na have fun..!!
    XxX

• 03 April 2008 - 22:13

Pierre:

He Nikos, prima van je stage; ik denk dat je je daar wel goed in zult vinden! Mooi avontuur in Las Vegas, ben jaloers... Spreek je snel, Lator!

• 05 April 2008 - 08:57

Oma En Opa:

Lieve Niek,
    weer blij me t jouw goede berichten en mooie foto's. Zo zie je wat van de wereld en dan te bedenken dat wij dat ook nog allemaal moeten bezoeken. Maar...we hebben de tijd. Dus je gaat ander werk doen, je leert veel op deze reis maar dat is ook de bedoeling. Verder gaat het goed met jou, Elton John was een belevenis, de Grand Canyon ook.Mooie foto"s, kunnen we allemaal nog eens bekijken. En een mooie auto, ziet er goed uit, wees er nog even zuinig op of neem je hem mee naar Nederland? Hier gaat alles ook goed, net jouw Mama nog aan de tel. gehad, die verheugt zich erg op het Wiedersehen. Het weer hier is alles grauw en regen, een graad of 10 overdag dus dat wordt thuis zitten c.q. hobbieen. Deze week weer met bussen op stap geweest, ook Oma, beeldhouwles gegeven, op visite geweest, dus dan is een dagje niksen ook uitstekend. Onze gezondheid is nog steeds goed, een beetje arthrose in nek (ik) en in knie(oma) Wij verheugen ons op 23 april, jammer dat je er niet bij bent, hopelijk komt Marjet wel, maar die is nog druk met haar studie, dus dat wachten we wel af. Dit was het weer voor deze keer. Het allerbeste met jou, kusjes en groeten van Oma en Opa. Dag Niek.

• 18 April 2008 - 04:46

Elske Van Nes:

Hee Niek!!
    Leuk om de verhalen ook van jou kant te lezen!! Het ziet er allemaal zeker zeer goed uit!! Gelukkig nog 2 maandjes, en dan kan ik het ook allemaal beleven!!
    Succes met alles!!

Groetjes, Elske

• 23 April 2008 - 14:20

Maarten:

Hey Nick :)

Even bijkomen van het catering avondje gisteren... Best wel bijzonder om in een condo te serveren die voor zo'n $40.000 per week over de toonbank gaat. Om natuurlijk het gehele executive team niet te vergeten.. ook wel bijzonder! Het toppunt van de avond vond ik toch wel dat jij op je sloffen door de sneeuw moest ploeteren. Helaas, nu weer 'back to work'. Zo even een bakkie doen?

Groeten,